Thursday, March 13, 2014

Ha nincs eszed, legyen noteszed...

szokták nekem mondani, mert tudvalevő, hogy csapnivaló a memóriám :) Azokról a dolgokról legalábbis biztos megfeledkezem, amelyek számomra teljesen érdektelenek. Ezért készítettem magamnak - Adri barátnőm javaslatára és Barbara másik barátnőm kedves "ez mi a sz.rnak mégis" biztatására - egy újabb változatot az eredeti számlafizetési emlékeztető helyett. Merthogy a diktálással is meggyűlik a bajom és  mivel jobban szeretem a tárgyiasult, színes kézzelfogható dolgokat, mint az elektronikus emlékeztetőket, csak egy ilyen lefűzhető, noteszba vagy határidőnaplóba tehető összesített emlékeztető jöhetett szóba.
A gáz és a távhő szánt szándékkal szerepel egy lapon, de második lapnak beletettem egy személyre szabható, címke nélküli diktálási emlékeztetőt is. Szeretném veletek is megosztani, hátha valaki ugyanúgy elsiklik ezek felett a dolgok felett akárcsak én. 


IDE kattintva mindkét változatot letölthetitek és/vagy nyomtathatjátok.

Kérlek benneteket, hogy a lapokat ne osszátok meg letölthető formátumban máshol, inkább hivatkozzatok erre a blogposztra, ha szeretnétek továbbvinni őket. Köszönöm!

3 comments:

  1. Én kitölteni is elfelejteném, szóval tartom az idézett megjegyzésemet:D :D. Viszont nem is emlékeztem már rá, hogy ilyen vulgáris voltam:D

    ReplyDelete
  2. No igen, mint tudjuk, Barbara igen egyéni és sajátos módon biztatja az embert. :-D
    Egyébként köszi a bejegyzést, így legalább eszembe juttattad, hogy a hétvégén be kell diktálnunk a villanyóra állását. :-D
    Ja, és örülök, hogy visszatértél.

    ReplyDelete
  3. Hát ha seggnyalásra vágytok, azt tőlem biztosan nem kapjátok meg... Ha valami tetszik megmondom, ha nem - azt is:D. Alternatívaként esetleg inkább nem szólok egy szót sem. No nincs is túl sok barátom, de ezzel is úgy vagyok, mint az "inkább legyen 100 irigyem, mint egy sajnáljon" szólással. Inkább legyen egy igaz barátom, mint 100 nyelvét csattogtató divatdrukkerem. Értve, barátosnéim?:)

    ReplyDelete